07.00 – 08.00 :

  • Kontakty indywidualne z dziećmi i rodzicami.
  • Dowolne zabawy, służące realizacji pomysłów dzieci.
  • Zabawy konstrukcyjne, tematyczne.
  • Wspieranie rozwoju dziecka poprzez pracę indywidualną i wyrównawczą.

08.00 – 08:45 :

  • Zabawy integrujące grupę.
  • Zabawy ruchowe, ćwiczenia ogólnorozwojowe
  • np. rozwijające percepcję wzrokowa i słuchową, grafomotorykę.
  • Rozmowy zgodnie z zainteresowaniami dzieci dla tych, które nie chcą się bawić.
  • Ćwiczenia poranne.

08:45 – 09:00 :

  • Przygotowanie do śniadanie.
  • Zabiegi higieniczne.

09.00 – 09:45 :

  • Śniadanie
  • Zabiegi higieniczne po śniadaniu.

09.45 – 11:00:

  • Zabiegi dydaktyczne realizowane pod kierunkiem
  • nauczyciela wg tygodniowego rozkładu zajęć.
  • WITAMINKA – drugie śniadanie. Spożywanie soków, owoców oraz warzyw.

11.00 – 12:30 :

  • Spacery, wycieczki, zabawy w ogrodzie w zależności od pogody.
  • Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań.
  • Ćwiczenia gimnastyczne, zestawy zabaw ruchowych.

12.30 – 12:50 :

  • Przygotowanie do obiadu.
  • Zabiegi higieniczne.

12.50 – 13:40 :

  • Obiad
  • Zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku.
  • Zachowanie prawidłowej postawy.
  • Rozwijanie umiejętności posługiwania się sztućcami.

13.40 – 14:00 :

  • Zabiegi higieniczne po obiedzie.

14.00 – 15:00 :

  • Odpoczynek.
  • Ćwiczenia relaksacyjne.
  • Słuchanie bajek, opowiadań czytanych przez nauczyciela.

15.00 – 17:00 :

  • Zabawy konstrukcyjne, muzyczno-ruchowe, tematyczne, dydaktyczne.
  • gry planszowe, układanki logiczne, puzzle, swobodna działalność plastyczno-techniczna.
  • Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb.